Friday, August 13, 2010

~okeh,baju raya tak siap..(^___________^)~

salam..
oleh krn kita berada dibln ramadhan ni,so tkmo la terkeluar bnda2 yg tak besh dr mulut ni...
lgpun sejak berpuasa ni memang takde langsung carut marut or sesi umpat mengumpat ni..
alhamdulillah setakat ni blm ada lg...masa2 depan ngak tahu sih..hehehhe..
moodnyer hari ni tetiba hlang sbb td tepon kak gee yg jahit bju aku tuh..
mcm eksited je tpn dier sbb ikotkan tarikhnyer 1 ogos bju intan dh siap..
katanya nk siapkan awl sbb nk tutup kdai..
so td dengan happynyer tepon la kak gee ni dgn harapan dgr berita gembira,
but!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aper yg haku dgr memang merubah aku jadi naga tasik chini kang...
dia ckp cm ni,
"alamak intan,bju kak gee tak leh nak jahit sbb kain ni bla jahit taknak melekat la"
intan pown berkata dgn rasa sabar lg nih"hmm,kenapa tak bgtau awal2 kak gee?"
dia pown menjawab dgn tkde rase besalah"tu la kak gee ingat dalam minggu ni kak gee nk telefon intan la bagitau"
terus je darah aku menyirap dan dgn lajunya aku ckp"OK" n terus matikan line..
aku rasa nk jerit kuat2............
aarrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
korang tau tak,aku dh la terlajak 14hari dr tarikh ambik bju tu..kalau dihitung bpe hari bln aku hantar,hari ni dh masuk 1BULAN 28HARI!!!!harap maklum ye, SATU BULAN 28HARI!!!!
pastu dgn selamber badak dier ckp ingat minggu ni nk kol intan..
hei,ko ingat ko tu bz sgt ker mcm menteri ha smpai nak kol aku 1minit pown tak bleh..
tahap kesabaran aku de batasnyer...ko tunggu aku balik,aku bamboo ko cukup2..
hei,dlm masa seminggu ko try tp tak leh pastu ko telefon aku,aku leh terima lagi..
aku leh anto g tailor lain...ni ko dh tunggu sebulan,bru ko nk bgtau aku,kirim salam ler...
no wonder la semua sedara aku tak nak buat baju kt ko...
aku ingat sbb apa,rupanya sbb ni..
aku rasa ko ni pompuan pemalas..patut le dh 40taun pown tak kawin..
geram tol...sbb ko hari ni pahala puasa aku kurang..grrrr....
esk nk kuar ar g shopping kt jb..sapa2 nk teman???
arghhhh...mood tk elok...grrrrr

No comments:

Post a Comment